Сезон 4, серия 9: It's summer and as part of Rose’s ‘coming out’ she is to be presented at Buckingham Palace. The family are in London, preparing Grantham House for the busy social program. Not one to miss such a grand occasion, Martha Levinson arrives from New York with Cora’s recently disgraced brother Harold. Both outspoken and larger-than-life, they make quite an impression amongst certain members of London's high society. When the Crawleys are implicated in a scandal that threatens to engulf the monarchy, Robert will go to great lengths to protect the royal family, and his own.