시즌 1, 에피소드 2: In the newly excavated burial complex at Saqqara, one chamber holds a single sarcophagus while the rest are packed with mummies. Dr. Ramadan Hussein and his team face their biggest challenge yet as they battle to lift the 5-ton lid and reveal the mummy within. Using forensic investigation techniques and the latest technology, what secrets can they learn about the tomb’s 2,600-year-old owner?