The Lonely Hearts Club
시즌 2, 에피소드 12: Sandy tries to make amends with Kirsten for keeping Rebecca's return a secret by showering his wife with Valentine's Day gifts. Zach, Summer and Seth drive to San Diego to pitch their comic book idea.