The Loner
시즌 1, 에피소드 4: The group has gotten the Magistrate's attention -- never a good thing. Viewing samurai "relics" as a threat to merchant authority, their scuffle with his son makes a convenient excuse. He orders the group's execution, farmers and samurai alike. As they battle a string of assassins, Kambei encounters one silent, incredibly skilled samurai he is determined to recruit.