The Long Bright Dark
시즌 1, 에피소드 1: Former Louisiana State CID partners Martin Hart and Rustin Cohle give separate statements to a pair of investigators about the murder of a prostitute, Dora Lange, 17 years earlier. As they look back, details of the crime, replete with occult overtones, are accompanied by insights into the detectives’ volatile partnership and personal lives.