The Long Goodbye - Brobot Knows Best
S3, E21: It turns out Inky is a rental, and his lease period is up. Much to Inky’s disappointment, Gus and Wally start auditioning new pets before he’s even gone. --- Bernice and Yay-Ok get into a disagreement over whom the Rocket Monkeys love more. Once Gus and Wally figure out what’s happening, they use the competition to their advantage.