The Long Goodbye
S1, E6: Nagara and Rajdhani arrive in a world called "Filmmaker," and discover a movie filmed entirely from Nagara's POV. Mizuho discovers a stray dog by the name of Yamabiko, claiming to be another castaway who attended the same school as the other students.