The Lonliest Locker
S6, E2: Frankie and Mike scramble to find second jobs in a desperate attempt to afford sending Sue to a good college next year. Sue and Brad (recurring guest star Brock Ciarlelli) strive to do something different and important while writing, directing and starring in the senior play, entitled "The Loneliest Locker," instead of eating the family out of house and home, Axl literally begins to take the home apart when he removes – without asking – as many household items as he can to furnish his and Hutch's new rented house; And Brick drives the family crazy when he finds a box containing all of his noisy and annoying childhood toys – that were purposely stowed away by Frankie – and begins playing with them.