The Looting
시즌 1, 에피소드 5: Day 6: Soorai - Food from the Deity's Statue Dark clouds engulf the families of Shanmugam and Regina. The autopsy doctor informs them that there is more than what meets the eye. Kothandaraman suspects the factory maintenance. Sakkarai and Nandini unlock Nila's social media profile. As Sakkarai finds out more about the teens, he feels disillusioned. Nandini asks him a pertinent question.