The Lost Child
S3, E7: Bobby finds himself getting attached to Luke Middens, the young son of one of the hired hands, which only makes Pam's efforts to tell Bobby the truth about their unborn child even more difficult. Eventually she is forced to confess. Meanwhile, J.R. becomes suspicious of Sue Ellen's frequent trips to town and, when she refuses to acknowledge her activities, he hires a private detective to follow her - and is very unhappy with what he learns.