The Lost
S10, E2: Carter returns to the Congo to search for the body of a fellow doctor and reunites with several associates from his previous trip. But the chaos, stench and hazards of the country's long civil war threaten to curtail his efforts, and Carter is placed in immediate danger. Meanwhile, still in the strife-torn country, Kovac is seen in flashbacks as he battles debilitating malaria while he ministers to the sick and dying.