The Lotus-Eaters
S1, E5: As Armond attempts to do damage control, Belinda tries to redirect Tanya's focus to her business proposal. Paula grows increasingly disillusioned with the Mossbachers. A sidelined Rachel begins to question her future. Nicole rebuffs Mark for airing their dirty laundry to Quinn.