The Love List
S1, E9: The Cleary boys beg Peggy to tell them she loves them, so Peggy posts a ranked list of their names on the fridge in the hopes that someone will divulge who broke the dining room light fixture. Timmy incriminates his brother but feels so guilty that he gets a horrible stomachache and heads to the hospital. Back at home, Mike invites Grover, a co-worker, disguised as an amateur detective to their home to help compel a confession out of the guilty Cleary child.