The Love You Give Me
S1, E3: Five years ago, a young woman named Min Hui accidentally fell for a young man named Xin Qi. But things between them were complicated because Min Hui was pretending to be Xin Qi's long lost childhood friend in a misguided way to help the friend who had died suddenly. Furthermore, Xin Qi suffered from a dangerous and potentially life-threatening heart condition...