Сезон 1, серия 6: Sathya receives the scariest call of his life, and he is forced to strike a shocking deal to save a loved one’s life. Love causes more complications as Vidhi finds out about Anil’s feelings for her during a war of words with Tejal. Shashank is still reeling from Jindal’s latest blow when he finds out about his star teacher’s betrayal.