The Lure of the City
Сезон 1, серия 1: Cities are integral to our modern lives. Begin your tour by considering why wandering ancient humans left the forests and plains to create settlements. The fundamental question of "why" is just the first step toward understanding the inhabitants and lessons from ancient cities.