The Maggots in the Meathead
S6, E3: When Booth and Brennan are called to investigate decomposed remains found at the Jersey Shore, the team IDs the victim as Richie “The V” Genaro, a 23-year-old who partied the night before at a popular nightclub. Booth and Brennan question Genaro’s peers and the club bouncer (guest star Antonio Sabato Jr.), and Brennan surprisingly proves her pop culture savvy and anthropological expertise after watching what she believes to be a documentary on the inhabitants of the Jersey Shore, but was in actuality as reality show set there. Meanwhile, at the lab, the team grows fond of Booth’s girlfriend, Hannah (guest star Katheryn Winnick), and Angela tries to keep her pregnancy a secret.