The Magic Robe / The Monster and the Monk
시즌 1, 에피소드 2: Tripitaka and Monkey arrive at the temple of Kwan Yin. / Tripitaka and Monkey have escaped the fire in the temple of Kwan Yin, but their robe is gone.