TAYO and Little Wizards The Magic Tournament Part 1
S1, E5: Tayo and Luna get to participate in a magic contest, and they are eager to win and receive a pendant because it has power to save their friends. Tayo and Luna, who face difficulties from the first gateway, "The Maze Escape", pass through the gate safely with perfect harmony between the two despite the disturbance of various obstacles.