TAYO and Little Wizards The Magic Tournament Part 2
S1, E6: Finally reaching the final gate of the magic contest, Tayo and Luna have a final match with Prody and Melody. Under a mission to take the magic pendant away from the two-headed dragon, Tayo and Luna are in hurry to escape. Meanwhile, Prody and Melody approaches the pendant as if they know all the weaknesses of the dragon but are in danger by unexpected attack by the dragon.