The Magician's Code, Pt. 1
Сезон 7, серия 23: While Marshall is in Atlantic City with Barney, Lily goes into labor, leaving him desperate to make it back to New York before the baby is born. Meanwhile, Ted and Robin try to distract Lily during her painful contractions.