The Making of a Mogul
시즌 1, 에피소드 1: As allegations of sex trafficking and abuse begin hitting Sean Combs in late 2023, they seem at odds with the image Diddy has carefully curated for decades. However, reexamining his early rise to iconic music mogul reveals early signs of trouble.