The Man They Called a Magician
S1, E2: Fujiko has stolen something from a man named Pycal, and he wants it back. Pycal is a magician who is able to shoot flames from his hands, walk on air, and deflect bullets with ease. Lupin goes up against Pycal in hopes of saving Fujiko.