The Man Under the Hood
S2, E19: Deathstroke hits Oliver at home. Oliver, Canary, Diggle and Felicity return to the lair and find Slade waiting for them. An epic battle breaks out and one member of Team Arrow is sent to the hospital. Thea hits her breaking point, but just as Oliver is about to reach her, Slade intervenes and Oliver is faced with a choice – his battle with Slade or his family. Meanwhile, Laurel struggles with a new secret.