The Manifesto
시즌 1, 에피소드 1: When Pastor Remington is gunned down in broad daylight at his church in Coeur d'Alene, Idaho, police launch a massive manhunt to stop the shooter before he strikes again. Across town, the Odom family fear their own missing son is in grave danger.