The March to Freedom
S1, E8: Hercules (Kevin Sorbo) comes to the aid of a young couple (Lucy Liu, Nathaniel Lees) taken hostage by a slave trader (Stig Eldred). Hercules buys the young woman from bondage and battles the notorious slave trader to try and save her fiance from being sacrificed to the lions.