The Masks of the Conspirators
Сезон 1, серия 3: Did the Americans really land on the Moon? Who was really behind 9/11? Did Jesus start a family and what's behind theories of attempted world domination by the Jews? Investigate some of the most famous conspiracy theories of modern times.