The Melancholy of Handsome Middle-Aged Men
S1, E6: Makoto's party accepts the Rembrandt Trading Company job. They've already acquired the necessary materials, and their first job as adventurers seems to be going well... But trading company owner Patrick Rembrandt distrusts Makoto, as he lacks any kind of adventuring record. Furthermore, Makoto seeks to join the merchants' guild, where two tests await him.