The Menace of Mysterio
S1, E5: J. Jonah Jameson leads many others to believe that the wall crawler is a criminal when Spider-Man apparently raiding a museum. Peter thus decides to search for clues to prove that these robberies were caused by a Spider-Man imposter. For example, the webs 'Spider-Man' used did not dissolve after an hour, like Spider-man's web usually does. He teams up with Detective Lt. Terry Lee in search for clues. Peter finds web left from the scene of the crime, and suggests to Terry that the webbing is fake as Spider-Man's would have dissolved by that time.