The Microbes Are Gonna Brew!
S1, E3: Kawahama and Misato have begun to cultivate caterpillar fungus to make money, but another first-year student, Oikawa Hazuki, kills them all with an antibacterial spray. Elsewhere, Professor Itsuki celebrates the construction of his new fermenting cellar with a sake brewing demonstration, giving Sawaki a firsthand look at the work of microbes in fermentation.