The Microwave
S1, E5: Discovered by accident in 1946, the microwave oven revolutionized kitchens and today is one of the most ubiquitous household appliances in the world. But the technology behind it is about so much more than popping popcorn. In fact, it might just be the greatest time saver of all time.