The Millennium Diamonds
S1, E1: In 2000, a South London gang plans to make history by stealing a priceless diamond on display at the Millennium Dome. Their risky daylight robbery requires a souped-up excavator to smash through security and a James Bond-inspired getaway down the Thames.