The Mind of a Serial Killer
T2, E1: Chris Cuomo goes inside a maximum-security prison for an exclusive interview with one of America's most notorious serial killers, Joel Rifkin. Cuomo is Rifkin's mind-hunter, asking him tough questions about his sordid sex life.