The Minefield
시즌 1, 에피소드 2: Tim's team gets horribly lost in the swamp at night tracking Copperheads while Ed and Justin struggle with a strike-happy Eastern Diamondback. Meanwhile, Brian's snake handling skills are pushed to the limit when a Coastal Taipan nearly takes his life.