Сезон 1, серия 2: In a bid to save his marriage, M.O.D.O.K. takes Jodie back in time to a concert they missed when they were in college. During a detour to kill the child-version of his GRUMBL boss, M.O.D.O.K. and Jodie are attacked by college-aged M.O.D.O.K., who accidentally absorbs their time crystals, stranding them in 2002. The couple reconciles but is stuck in the past until they catch up to the present. Once in the present, they prevent themselves from ever going to the past in the first place, erasing their entire adventure from the timeline.