The Monsters of Nethermoor
S1, E6: After a nightmarish encounter with otherworldly beings, a man wakes up in a field claiming his wife has been abducted by aliens. Our team investigates but it’s only when Doyle has his own encounter that they learn the horrifying truth of what’s really out there.