The Mooch At the Boo
S6, E9: Jake disappears with the daughter of Charlie's neighbor, a former NFL player (guest star MICHAEL CLARKE DUNCAN), and Charlie is left to cover his back. Meanwhile, Alan scores a hot date with the help of Charlie's Mercedes.