The More You Ignore Me
Сезон 7, серия 6: Claire and Phil have their hands full when Luke gets arrested for driving without a license, then they catch Alex sneaking out of a liquor store, but that’s on top of Phil dealing with some personal insecurities. Elsewhere, Cam tries to convince Gloria to recreate and sell her family’s hot sauce while Mitch helps Jay shoot a video to accompany his Titans of Industry award. And Haley and Dylan have an awkward encounter with Andy and Beth at the movies.