The Most Interesting Man in the World
S12, E17: When Peter takes Stewie to the park for some quality father-son time, he mistakenly takes the wrong baby home, prompting Lois to call him an idiot. Determined to prove to her that he’s a responsible adult, Peter goes on a business trip to Chicago and returns as an intelligent, classy person.