The Most Unforgettable Characters
S5, E15: It’s Frank’s birthday, and Hawkeye, and B.J. decide to give him the best birthday present they can think of; a fight between themselves. Meanwhile, Radar, after getting into the Famous Las Vegas Writers School, decides to write about the 4077th.