The Mother-in-Law
S1, E5: Rooni's mother, Joya, comes to New York and Alex tries too hard to impress her, including a disastrous celebration of Holi which makes him look worse. But a conversation between the two leads to a surprising development for Alex's new company. Meanwhile, Ben wants to learn more about his heritage from his grandmother to impress a girl in school.