The MUFON Files
S19, E5: The Mutual UFO Network--better known as MUFON--is the world's leading organization devoted to the scientific investigation of unidentified aerial phenomena and other unexplained encounters. With more than five decades of investigations, could MUFON's extensive database contain definitive proof of extraterrestrial visitation?