Three Pines The Murder Stone - Part Two
S1, E6: Gamache and his team get to the heart of the case, excavating decades-old resentments and deeply buried secrets in the Morrow family as they do so, and make the key discovery that enables them to identify the killer. Meanwhile, Lacoste's elation at making a breakthrough in the Two-Rivers case proves short-lived and a tragedy leaves her shell-shocked.