The Mysterious Island/Mystery of the Vam-Pirates
S1, E21: On Halloween night, Santiago and his crew must retrieve the legendary Treasure Treats from La Isla Misteriosa. Santiago encounters a real-life vampire! The two must team up to rescue their crews.