Rob Riggle: Global Investigator The Mystery of the O.K. Corral
S1, E4: Most people know about Wyatt Earp and the shootout at the O.K. Corral but only Rob Riggle knows that this classic story is directly connected to the lost treasure of Skeleton Canyon.