The Myth
Сезон 1, серия 2: Day 2: Street play Inspector Regina, on realizing the gravity of Shanmugam’s personal problem, springs into action. Kothandaraman, a fire specialist, arrives at the site to draft a fire report for the insurance company. As day two of the Mayana Kollai festival unfolds, Sakkarai goes looking for clues. With Nandini’s help, he gets a critical tip that sends shockwaves by introducing a new suspect.