“The Name of the Game”
Сезон 1, серия 1: When a Supe kills the love of his life, A/V salesman Hughie Campbell teams up with Billy Butcher, a vigilante hell-bent on punishing corrupt Supes -- and Hughie’s life will never be the same again.