S1, E4: Alex thinks he fired their part-time babysitter, Rosalba, after he and Rooni find her sleeping on the job, but the situation gets more complicated when Rosalba shows up for work. Meanwhile, Ben takes over as babysitter and watches Soraya after school; and Rooni loses cell service and gets nervous about the kids being left home alone.