The Nannytee / Noodle It
S1, E2: OH THE HU-NANNYTEE! Lullah wants alone time and creates a Manatee-Nanny to watch the kids. LIZARD LOVIN' LARRY! Pliny must choose - support Larry’s noodling habit or keep him safe.