The Nawabpur Road in Dhaka
Сезон 1, серия 2: In Bangladesh, the land with the highest density of population in the world, the daily struggle to survive is fought everywhere, including the streets. Nowhere do people drive as brutally and recklessly as here. In Bangladesh, you drive on the road as others drive with a bumper car.